Výzva klientům ČESKÉ POŠTY s. p.

Vážení  klienti  ČESKÉ POŠTY s. p.,

žádáme vás o pochopení situace zaměstnanců České pošty s. p.. V současné době se jistě setkáváte se zaměstnanci ČP, kteří jsou označeni trikolórou. Jedná se o vyjádření podpory jejich oprávněných požadavků. Vy, jako klienti, občas kritizujete situaci na ČP, dlouhé fronty, ukládání zásilek atd.  Spousta těchto problémů pramení z dlouhodobého podfinancování České pošty s. p. Nedostatek financí se odráží v nízkých mzdách a následně nedostatku zaměstnanců. Stát si u České pošty s. p. objednává služby, za které odmítá dostatečně zaplatit. Nejedná se o dotaze z vašich daní, jedná se o úhradu služeb, které si stát objednal, a tím tedy o úhradu práce zaměstnanců. Dostatečná úhrada od státu za poskytování univerzálních služeb výrazně přispěje ke zlepšení služeb ČP. Bude možné lépe zaplatit stávající zaměstnance a přijmout nové.

Podpořte snahu zaměstnanců České pošty s. p. o získání finančních prostředků za jejich práci. Symbolem protestu je česká trikolóra, vložte trikolóru do obálky a obálku pošlete na adresu naší
vlády. Vyjádříte tak podporu zaměstnancům ČP a napomůžete i vy zlepšení služeb ČP.

Jsme připraveni v případě nezájmu vlády k organizaci protestních akcí včetně vyhlášení stávkové pohotovosti.

Děkujeme za podporu.

Miroslav Prokop
prezident FVZ ČR

Výzva pro klienty ČESKÉ POŠTY s. p. je ve formátu pdf ke stažení na tomto odkazu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *